Yaklaşık 2 ay önce mastit olmuştum geçmişti ama şu an hala aynı göğsümde her emzirme sonrası ağrı oluyor yaklaşık bir saat sürüyor. Meme tam dolu olursa agrı olmuyor ama sık ya da uzun emzirirsem oluyormuş gibi hissediyorum aynı problemi yaşayan var mı aranızda?