Öncelikle doktorumla görüştüm!! Bebeğim 4 ay 25 günlük. Bu ay az kilo almış ama minicik bir az yani. Aynı zamanda meme reddi var zorla meme veriyorum. Doktorum da kaşık mamaya başla akşamları ve soymadığını hissettiğin zaman ver dedi. Bu akşam da beni emmedi sağdığım sütü biberon ile verince o kadar sakin, o kadar güzel uyudu ki anlatamam.. şimdi sorum şu sütüm az bunu biliyorum. Sizce ek gıda ile sütümü tamamlayıp emzirmeye devam mı etmeliyim yoksa mamaya başlayıp 6. Aydan sonra mı ek gıdaya başlayayım? Eğer ek gıdayla az gelen sütüm bebeğime yetecekse ne ala çünkü 🙏 deneyimli anneler yardım pleaseeee ❤️