Merhabalar hanımlar, bir şey danışacaktım sizlere, bebeğim 2 ay 27 günlük. Emerken ağlıyor, bebekler doyduğu için ağlar mı acaba?? Bazen 10. Dakikada bazen 17 bazen 22. Dakikada ağlamaya başlıyor, memede süt var, ağzına alıyor emiyor yutkunuyor sonra kafasını vücudunu geriye doğru çekip ağlamaya başlıyor. Gazı mi var acaba diye gazını çıkarıyorum tekrar veriyorum aynı şeyi yaşıyoruz, pozisyon değiştiriyorum yine aynı 😕 acaba neden olabilir bu?? Kilo alımı, çişli bez sayısı gayet iyi. Anlamadım doyan bebek ağlar mı, tekrar memeyi ağzına almak istiyor ama yutkunup kendini itiyor