Ben ibs hastasıyım galiba kolonoskopi yapıldı ama bağırsakta bir şey çıkmadı fakat her gün ishalim her yemek sonrası mutlaka lavoboya gitmek zorunda kalıyorum ve afedersiniz ishal olmuş şekilde oluyor bu benim sosyal yaşantımı çok etkiledi bunun yüzünden dışarda yemek yemek istemiyorum
Probiyotik kapsulleri iyi gelir mi hiç deneyeniniz oldu mu ishale iyi gelmesi için ?