kasimonbes evet huysuzdu sürekli ,ağlıyordu zaman zaman birde sağ elini kolunu kullanırken sakınıyordu bir şeye uzanacak mesela vazgeçiyordu kaç kere götürdüler bir şey yok denildi bir gece öncesi yine götürdüler serum takmışlar baktılar ağlaması geçmiyor son kez de birlikte götürdük özelde tespit etti ortopedi doktoru röntgen de çıktı kırık 20 gün sarılı kalıcak kaynayacak dedi kırığa bizim ki de yataktan düştü top atlamış yastıkların üzerinden 🤦🏻♀️