[silindi] Biz bu sene bir plan yapamadık. Malum bebiş daha 4 aylık cesaret edemedik tatile gitmeye. Kaynımın restoranı var bahçeli güzel. Geçen senede kuran bayramının orada geçirdik maaile. Bu senede orada olacağız 🤗 Sizler? 💙
ikiprensannesi53_ [silindi] evimdeyim Bi plan yok Bi kaynanamlara giderim gelirim o kadar kendi ailem memlekette 😒 belki eşimin teyzesinin kızına gideriz bilmiyorum
yasacmalamalo [silindi] asker eşiyim evişim gorevde olucak yalnız gecırecegz kendi annem yanımda gurbetteyz :(
Kahveli [silindi] adanada ailemin yanında gecireceğiz:) iyi gelcek 3-5günde olsa kalabalık aile ortamı
Ayselsumer Kahveli Kahveli insanın memleketi gibisi yok ramazan bayramında ordaydım bu bayram çorumdayım
kasimonbes [silindi] ask bodrumda yasaniyor guzelim 😂 Biricik askim kizimla Bodrumda ask yasicaz insallah yavrum. Darisi sana insaalllaaaahh su ataklari bitir de rahatla 🤲
Benmerve kasimonbes kesinlikle aşk bodrumda yaşanıyor. 3 yıl bebeğimiz olmadı bir yaz bodruma tatile gidelim dedik çocuk yapıp gelmişiz haberimiz yok 😂😂😂
CmreKSidar [silindi] normalde bayramda hiç bir yere gitmeyiz tatilciler gidince Muğla’nın tadını çıkarırız bu bayram eşimin memleketi Bartın’a gidelim demiştim tatili uzundu ama maalesef bayramdan hemen sonra festival başlıyor eşimin işi nedeniyle kaldık yine Muğla’da
Dmt-01 [silindi] kurban kesecez etle uğraşacaz valla kurban bayramı tatil bayramı değil bence.İkinci gün kurban kesmeyen bi arkadaşımız gelecek onlarla belki hava güzel olursa azcık gezeriz
UmudumOlsun Kaynanamlara uğrayacaz.İlk gün yada ikinci günü canım köyüme gidicem tabi başka aile büyükleride ziyarete gideriz…
Ysgl26 [silindi] yazlığa gidelim demiştik ama byramda acayip kalabalık oluyo oralar. 3 senedir eşimin ailesine gidmedik bayramda bu sene ilk 2 gün orda olacağız
[silindi] Ysgl26 Yazlık planı annemler yaptı gitmek istedim ama cesaretim yok bebiş ile kaldım Ankara’da 🥺
defneemomm [silindi] kaynanamlar tatile gideceği için annemlerde geçireceğiz. Kayınpederim bizden sonra size evine yer bakın nereye isterseniz tatile göndericem dedi ama Defne ile nasıl olur bilmiyorum bende😬😬 Rüzgar’ın ağlamaları durulmadı mı:((
CmreKSidar [silindi] Muğla bayramda eziyet canım emin ol plajlarda uzun araç kuyrukları gittiğin yerde yer bulamazsın kalabalık gürültü evden çıkmayız biz bayramda.