Ikicocukbiranne ayyy siz bana fikir verin… Ben de sekiz aylık hamileyim, araları tam 3 yaş olacak. Her şey nasip ama bundan bir yıl sonra tekrar hamile olma fikri düşüncesi tüylerimi ürpertiyor 🥺 Bir yönüyle maddi manevi imkanınız varsa ne kadar erken olursa o kadar iyi, çocuklar biraz büyüyünce siz de işinize geri dönersiniz. Öğretmenlik her yaşta devam edilebilecek bir meslek bence. Teyzem çocukları ortaokuldayken mesleğe başladı, arada bir tane daha doğurdu hatta :) ama işte eşiniz istemiyormuş. Neden istemiyor, onu ne ikna eder bilemiyoruz tabii