8 aylik yaklaşık 1 haftadır emmiyor 6-18 numaraya geçtik ama asla ağzına almıyor küçük olani veriyorum onuda almıyor. Göğsümü emzik yerine koydu ve bu sıralar sürekli emmek istiyor normalde 2 3 saatte emmek isterdi simdi ağzından çekince anında uyanıyor ağlıyor memeyi verene kadar susmuyor böyle olup da emzige tekrar dönen var mı