Allah kolaylık versin yani demekki hazır değil daha.Benim kızımda o aylardayken denedim söylemiyordu yani sürekli altına yaptı olmaz böyle diyip erteledim çünkü gerçekten iki tarafında gerçek anlamda hazır olması lazım 3 yaş 4 aylıkken bi gün kalkıp bugün bezi bırakalım dedim o oldu 3 ay olacak neredeyse sinirsiz stressiz gayet uyum içinde bıraktık o kadar kolay oldu ki.Yani belki çevreye göre geç öğrendi ama herşeyi bildiği bi dönemde bıraktığımız için hiç zorlanmadık şu an cişini kendi yapıp geliyor.ve bu dönemde sadece bi iki kere kaçırma olmuştur.