Merhabalar.Bebeğim 6 aylık,daha öncede birkaç post açmıştım bununla ilgili ,benim iyileşme sürecim çabuk olmadı toparlanamadım.Bazı zamanlar eskisine göre iyi hissedebiliyorum ama bu birkaç gündür yine iyi değilim ve moral olarak çok düşürüyo bu durum beni.Bebeğim ağırlaştı 8 kiloyu geçmiştir,bir de evde de işler bana bakmıyor malum çok aşırı olmasa da ağır kaldırabiliyorum.Bu ara aşırı ağrım var alt karnımda ve dikiş çevresi de acıyor hissiyatım arttı.Bir şey olur mu ? Neden olur bu durumu yaşayan var mı hangi Dr a gitmeliyim ? Bir de ondan olur mu bilmşyorum ama geçen gün markette en üst rafa ulaşmaya çalıştım baya uzandım,benim de canım az…görevliyi çağırıp uğraşmaktansa kendim alırım dedim ama ondan mı oldu korkuyorum…6 ay oldu artık dikişlere bir şey olmaz inşallah değil mi ?