1 hafta önce bende 3 aylık bebegimle tek başıma bindim uçağa , check-in yaparken poşet verdiler uçağın kapisina geldiğimde kalabalığın bitmesini bekledim sıra azaldığında bebegi pusetle kenara koydum arabayi posetledim orada biraktim , ucaga bindigimde puseti yukari koymak icin hosteslerden yardim istedim ama sığmadı, sonra pusetide bagaja indirdiler tabi poşetlememisler.🙄 Ucak indiğinde direk onlari uçağın yanina koyuyorlar beklemeden aliyorsun. Ama pusetinide arabayla birlikte poşetin içine koy benim gibi yapma 😄 pusetin minderleri uçağın bagajina düşmüştü allahtan aradılar ve buldular ☺️🙏 … Ama sen bebegi pusetle kenara koyamayacagin icin sıranın en sonuna gec binerkende hosteslere ver bebegi sen arabayi poşetle ve bin 😄❤️