Daha önce cok kez dert yakındım bu durumdan tazyik vs diye. Çok şükür artık 8 aylık oluyo daha yeni yeni aştık bu durumu. Ama şimdi de bi sorunumuz var. Büyüdükçe aşırı hareketlenmeye başladı bebekliğinden beri zaten hareketliydi şimdi daha da çoğaldı asla yerinde durmuyo aşırı ilgisini çeken şeyler olunca kafası sağda solda eli kolu rahat durmuyor. Karnı aç eminim emzirmek için kucagıma alıyorum heyecanla geliyor ağzını açıyor iki çenesini oynatıp kendini yay gibi atıyor etrafı izliyor bacak atıyor el kol yapıyor. Bende uyku moduna geçiriyorum sonrasında emiyor ama büyüyor artık gündüzleri uyumucak illa ki şuan 2 uyku yapıyor emzirirken cok zorlanıyorum. Bütün meme emzirme şekillerini denedim daha önce tazyikten dolayı şuanda hala kucakta sallanarak emzirmeyi deniyorum. E tabi o da bazen işe yarıyor. Var mı ben gibi aynı durumda olan acaba. Aşırı yoruldum bu durumdan 8 aydır memeyle savaş 🫠