Minel-inannesi hem ne aglamak ne cigliklar. Baya zorlamisti bizi 4.ay atagi. Gezerek baslayin emzirmeye sonra yavasca uzanin bidaa mizikladiginda oturur pozisyona gecin hala miziklamaya devam ederse kalkarsiniz turlarsiniz, mayisinca tekrar uzanirsiniz yavas yavas alisir. Benimki simdi8bucuk aylik yatarak emmeyi seviyo, disardayken yine kucakta tabiki ama evdeyken yayila yayila keyif yapiyo. O rahatliga alisinca kucakta gezmek istemez