Kızlar merhaba bebeğim 7ay 10 günlük geçen haftalarda üşütttü krup oldu acilde bi tedavi uygulandı evde de Buhara devam ediyoruz kontrole götürdüm iyileşme süreci öksürük biraz uzun sürebilir dedi her neyse dünden beri yüzünde 2 tane kolunda da bir tane kırmızı nokta fark ettim sivilce gibi değil gibi baya deri altından nedir bunlar korkuyorum başına gelen var mı doktorum sıcaktan diyor ama geçmedi 2 gündür sıcaktan değil gibi
İçim kötü Ya birşey var diye kafayı yiyeceğim