Bebeğim ağlıyordu 2 ay 18 günlük olduk 2 haftadır artmıştı ağlamalar doktora götürdüm idrar ve kan tahlili sonucunda böbrek enzimleri yüksek çıktı ilaç fln vermedi 15 gün takip verdi kendiliğinden duscekmis 15 gün sonra yine bakcak tahlile başına gelen var mı kislarrr