Balllllanne bende ise baslıcam bir iki aya belki ücretsiz izin bile alabilirim bu yüzden önceden dışarda işim olurdu eşim bakardı şimdi aç kalacak die onu da yapamıyorum tamamen bana bağımlı oldu ben başka biberon başka mama da aldım denedim sonra anne sütü de koydum mama yerine yok almıyor diliyle itip öğürüyor böyle olacağını bilsem biberonu asla bırakmaz hergün 1-2 defa verirdim işte ilk çocuk tecrübesizlik şimdi antikolik biberon aldım kargoda son bir umut onu denicem bizde 1 hafta sonra 4 aylık oluyoruz