Kızlar oğlum 22 aylık. Hiç bir şekilde yerinde durmuyo hele dışarıda görün. Çarşıya gidiyoruz kesinlikle yürümüyo elimizden tutmuyo koşturuyor bildiğiniz. Evdede öyle oturup oyun oynadığı nadir max 5 dk dır. Bu bir sorun mu? Tedavisi oluyor mu doktorla 2 yaşında görüşeceğim konuşacağım ama şimdiden çok merak ettim