Elifeysu Kızlar bebeğim 3 aylık. Kundakla uyutuyorum ama hareketlenme dönemi olduğu için bazen kundağı alıp üzerine örttüğüm örtüyü tepesine çekiyor korkuyorum. Bir de hep terli uyanıyor. Yaz ayı için uyku tulumu almak istiyorum. Kaç tog almalıyım ve onu içine ne giydirerek giydirmeliyim sizce? Bir de kullanıp memnun kaldığınız uyku tulumları varsa söylerseniz çok sevinirim
Haticeeee123 Elifeysu bnde burda bekliyim benim kızımda aynı şekilde bide 7 aylık olmak üzereyiz üzerini çok açıyor ev 27.6 derece tek ince gecelik ile yatırıyorum yinede terliyor 😭
nazlimsii Elifeysu kidzee markasının tulumları güzel ancak onların kendi içinde togg değerleri farklı. Kidzee markasına ait değerleri inceleyip almanızı tavsiye ederim.
Birberenannesi Elifeysu yaz için uyku tulumu alma bence. Benim kızım temmuzda doğdu 15 gün yenidoğan takımlarıyla uyuttum sonra hep kısa kollu zıbın altına patikli don giydirerek uyuttum. Tulum için çok sıcak hem terli uyanıyo diyorsun terleme çok tehlikeli bebeklerde bronşit olur ince takım giydir en kötü
Kizbebekannesii Elifeysu gerek var mı ki uyku tulumuna, ben kundak yapmıyorum sevmedi, içine zıbın üstüne normal tulum giydiriyorum sadece ev en düşük 27 derece oluyor hep
aslhn2101 Elifeysu canım uyku tulumundan Ziyade ince ve az giydirmeye çalış. Bizim de ev bazen 24 dereceyi buluyor erkek bebek olduğu için asla sıcağı da sevmiyor o yüzden kısa kollu zıbın üzerine de alt üst giydiriyorum uyuduğunda da sadece bel tarafına kadar kundak örtüyorum böylelikle rahat uyuyor. İstersen kundağı sadece ayak tarafına yapabilirsin sende
Kizbebekannesii Elifeysu üstünü örtünce sevmiyor hemen uyanıyor, bazen içim rahat etmiyor muslin örtüyorum sadece ayaklarına ama yine sevmiyor, bende ev sıcak zaten diye bırakıyorum, ev en düşük 27 derece oluyor