Kızım 22 aylık bu gece uyanıp kendinde olmadan dakikalarca bağırdı kendini yerden yere attı. Asla sakinleşmedi. 2 yaş sendromu yaşıyoruz evet ama bu başka bir şey. Resmen kendinde değildi. Çocuğa bir şeyler oldu. Yaşayan var mı acil yardım. Çok korktuk.