giiizemsi Kızım 6 aylık ve sivrisinek ısırdı bir sakıncası olur mu ? Nasıl korumalıyım? Ne yapmalıyım? Teşekkürler 🤲🏼🙏🏼🫶🏼
Binnur_cam giiizemsi benimde kızım 2 aylık sinek ısırır diye ödüm kopuyo sanırım küçük diye birşeyde kullanılmıyo
benkosarim giiizemsi siveno sinek kovucu var çocuklar için ondan alın sürün sinek ısırması için ayrıca yapabileceğiniz bir şey yok krem sürün yara olmasın
jap giiizemsi fenistil diye bi jel var kaşıntıyı alıyo anında. Hemen alamazsanız şeker ıslatıp sürün o da kaşıntısını alır
AsinkaninAnesiyim giiizemsi su karbonat tuz karıştırıp sur ısırık yerlerine sur canim 3 4 defa uygula bire bir 🙃❤️