Benim dün halsizlik im vardı emziriyorum ama dünde doktora götürmüştüm bebeğimi uzamış sarılığı var doktor sadece göğsünü dinledi birşey demedi ama öğlen 3 den beri çok huysuz burun tıkanıklığı vardı zaten ama şimdide öksürmeye başladı sabah hastaneye goturucem tekrar bende hastayım çok fena serum felan takarlarmiki ikimize