Merhaba, oğlumun bir gözünde hafif kayma oluyor şuan 10 aylık Haccetep üniversitesinde prof a göstermiştik 6.ayındaydı evet hafif var ama konuşmak için daha erken demişti geçebilir demiş ama hala geçmedi fotoğraflarda bazen belli oluyor. Dikkatli bakınca da ara ara kayıyor. Böyle bir durum yaşayanınız var mı? Geçer mi acaba? Tekrar doktora gideceğim ama tedavisi nasıldır?