İyi akşamlar uzun olucak kusura bakmayın
Kızım 5 yaşında doğduğun dan beri kabız bunun için defalarca hastanede de yattık 200 den fazla lavmanı vardır dubhalac sokol probiyotik hepsini denedik daha 2 ay önce hastanede yattık 10 gün kabızlıktan bağırsakları şişmiş di özellikle sona dogru uç kısmı şu 1 yıldır 5_6 günde bir yapiyor buna razıyım gerçekten 20 gün yapmadiginj biliyorum çünkü ama karnı çok şişiyor karın ağrısı da var . Hastaneden çıktığımızdan beri kendimi iyi hissetmiyorum dedi tekrar götürdüm tahlil yapıldı herşey çok iyi çok güzel fakat doktorumuz çocuk cerrahisinn bı görmesini istedi hirschsprung hastalığı olduğunu düşündüğünü söyledi yaşayan lar basindan geçenler bilgi verirse sevinirim bu hastalık 5 yıl sonra çıkabilir mi gerçi bize ilaçlı film biyopsi v.s yapılmadı