Kuzusunaask_1anne Antibiyotik kullanıyordum bebeğim 14 günlük beş altı gün oldu ishali gidiyor iki gündür bıraktım antibiyotiği ama hala aynı ishali devam ediyor karnı gurulduyor su gibi ishali gidiyo acaba mamadan mı
maniera Kuzusunaask_1anne hipp organic combiotic olandan kullanıyorsan o mama diğerleri gibi kabız karın ağrısı kusma yapmaz diğer mamalara göre daha tatlıdır rahatlıkla kullanabilirsin 14 günlük bebek zaten ishal gibi yapar sıvı olur rengi hardal rengi olur korkma karnının gurultusu büyük ihtimalle gazdandır mukusluysa sümükümsü şeyler varsa doktora gitmeyi ihmal etme geçmiş olsun
maniera Kuzusunaask_1anne ozaman normal ay ay nasıl kaka yapacaklarına bakabilirsin ek gıda zamanında rengi ve kıvamı değişiyor o zamana kadar öyle yapıyorlar zaten korkma