Bebeğim bir yeri ağrır gibi ayaklarını birbirine sürtüyor bu durumu yaşayan var mı ayaklarında küçük küçük kabarcıklar var kaşındığı için mi bilmiyorum krem sürdüm halen aynı yada 4gündür kakasını yapmadı kabız bu ara o yuzden mi yapmadığım şey kalmadı yardımcı olun lütfen