Sewalnil4 Kızımda üç gündür kusma,ishal ve ateş vardı rota virüsünden suphelendik testi negatif çıktı ama dışkıda insan hemoglobini pozitif çıktı. Anlamını bilmiyorum yarın doktorla görüşecez ama uyuyamıyorum cok stres oldum lütfen yardımcı olur musunuz
Ebrulavinya Sewalnil4 öncelikle çok geçmiş olsun ne kadar bebeğiniz bilmiyorum ama çocuklar için hemen kötü düşünmeyin.cocuklar da dışkı da kan görülmesi alerji kaynaklı da olabilir çünkü insallah güzel haberler alırsınız
Busranehirmila Sewalnil4 çok geçmiş olsun muhtemelen bağırsak enfeksiyonu geçiriyor kızınız. Benim kızım da geçen haftalarda geçirdi inatçı ateş ishal vardı bizde bitek kusma yoktu ama bazılarında oluyomuş bazılarında olmuyomuş. Kan verin mutlaka kakada bizim de öyle bişey vardı diğer viral testler negatifti. Bir an önce ilaçlarına başlasınlar bir haftada serumlar iğneler anca toparladık biz.
Sewalnil4 İnternette sindirim sisteminde kanama veya tümör olabileceği yazıyor lütfen anlayan varsa yardımcı olur musunuz 😭
Htc4504 Sewalnil4 çok geçmiş olsun lütfen kendi doktorunuzla görüşmeden şu internette araştırma yapmayın endişenizi anlıyorum ama bazen bilmemek özgürlüktür bizdede çıktı beklettiler sabaha kadar kan sızıyor dediler sabah kaka tahlili verdik çok şükür hiç bir şey çıkmadı lütfen sakin ol kötü düşünme
Sewalnil4 Ebrulavinya çok teşekkür ederim. Allah razı olsun sizden. 2 yaşında kızım. Alerjik bişey olduğunu sanmıyorum çünkü kusma ishal ateş hat safhada 😔
Sewalnil4 Htc4504 Cok teşekkür ederim ya iyi ki varsınız gerçekten 🌸kesinlikle öyle internette yazan şeyler yüzünden aşırı stres oluyorum o kadar uykusuzum ki uyku tutmuyor yine de. Size de çok geçmiş olsun. Allah yavrularımıza sağlıklı güzel omurler versin
Htc4504 Sewalnil4 gerçekten bilince insan evham yapıyor kesin bir teşhis sonuç olmadan bakma yazık kendini insan boş yere üzüyor kuzum rabbim size bağışlasin hayırlı sonuçlar al uykunuda ihmal etme mutlu anne mutlu bebiş unutma ❤️🌺🥰
Sewalnil4 Busranehirmila çok geçmiş olsun size de. Kan tahlili istemediler neden bilmiyorum. Serumu da sıvı kaybını önlemek için yaptılar. Onun dışında antibiyotik kullanımına başladık. Bakalım inşallah başka bişey çıkmaz da bir an önce iyileşir 🙏gerçekten çocuklar hasta olunca çok çok zor
Busranehirmila Sewalnil4 teşekkür ederiz ❤️ evet gerçekten çok zor ama Allah çaresiz bırakmasın yeter ki bunlar gelip geçici şeyler böyle düşünüyorum ben hep. Bizim ilk ateşi çıktığı gün crp 9 du ondan 2 gün sonra kendi doktorumuz kan aldı (ilk gece acile gitmiştik ateş dirençli olunca) crp 130 çıkmıştı. İğneler serumlar toparlamasa yatış yapılcaktı zaten sınırı 100 müş sanırım yatış için. Neyseki çok şükür toparladık. Ana dediğim gibi 1 hafta sürüyor biraz yıpratıp geçiyor sonuca bakmak lazım geçiyor şükür ki❤️ en kötüsü böyle olsun