Çözüm bulamadığım bi noktadayım arkadaşlar kızım 14 aylık oldu ve geceleri hiç olmadığı kadar gazlı. Uyutuyorum aradan 2 saat geçiyo gaz sancısına uyanıyor sürekli gaz çıkarıyo ve karnı gurul gurul bağırsaklarda mı sıkıntı var acaba, bilgisi olan var mı ? Ve hep aynı saatlerde tutuyo bu gaz sancısı ben ona şaşırıyorum sabah bi şey yok gece 11de uyutuyorum 1-2 kalkıyo 10 gündür falan 😫