Mom9 kardeşim hiç elleme uyusun işte yavrucak. İşte bizler uyumasa neden uyumuyor , uyuyunca neden bu kadar uyudu 😂 atağa hazırlanıyordur bebiş bol bol uyu sende uyurken 😊 inşallah atak dönemleride uykuda geçer 🤲 benim minnoşumda 2 ay 11 günlük ağlayıp üzülmesindense uyuması daha iyi