Aysimaninannesii ahhh şu mesajından seni o kadar iyi anlıyorum ki.. normal doğum yaptım ertesi gün eve gidicez sanarken sarılık yüzünden yogunbakima aldılar 7 gün tuttular sarılık derecesi 11 di.. kilo kaybı da olunca aldılar.. süt sagdim biriktirdim götürdüm, öğlenleri emzirdim yanına gidip.. eve geldiğinde bol bol emzir uyandır sürekli emzir geçecek..
Çok zor biliyorum yatağı boş sen evdesin o orda ben kahrolmustum ama geçti.. üzülme sütun etkilenmesin sen evde sağım yap sürekli hastaneye gotur