Benim kızm 3,5 aylıktan beri akşam 8-8:30 yatar gece 1 çok nadir 2 kere uyanır sabah da 6-7 uyanırdı. 5,5 ayda diş döneminde bozuldu. Tabi bozulunca bende bazı şeyleri tetikledim. Uyurken elimi tutsun dedim, uyanınca cektim. Sonra çektiğim an uyanmaya başladı. Sonra elim yetmedi kolumu tutmaya başladı. Bide Her uyandığında emzirdim. Baya düzen bozuldu. 6,5 ay zamanı biraz ağlamasına izin vererk düzeldi. Ama yani gecede 2 kere uyanmaya başladı. 7. Ayda yine dişten bozuldu. Yine aynı hataları yaptım, bu sefer işe de başlayacağım çocuğum bnden de uzak olacak zorlamayayım diye emzirdim hep. Önce 3 satatte uyanmaya başladı, sonra 2 en son saat başı uyanıyordu. Aç olmadığından emin olduğum zamanlar emzikle geri uyutmaya çalıştım gece 2 den fazla emzirmemeye çalıştım. 8. Ayda işe de başladım ve süreç yorucu olmaya başladı. Saat başı kalkmasada 2-3 saatte kalkıyordu. Şu an 9 ay 8 günlük gece emzirmeyi kesmeye çalışıyorum 3 gündür. Beklediğim kadar zor geçmiyor ve 2 gündür 1 kere uyanıyor gece ama uyanınca uyutmak zorluyor, 2 saati bulabiliyor geri uyuması😞 sık uyanmanın en büyük sebebi her uyandığında emziritor olmanız ve böyle devam ederseniz yarım saate kadar düşer uyanmalar. O yüzden erkenden önlem almak gerekiyor, zaman geçtikçe alışkanlıklardan kurtulmak zorlaşıyor😞