Hamilelik boyunca 20 kilo aldım.60 ile hamile kalıp 80 kiloyu gördüm 41. Haftada doğurdum herhalde biraz daha dursam 90 olucaktim.bebegim doğalı 4 ay 20 gün oldu.suan63 kilodayım.cok. Fazla su içiyorum ,mesela bugün 4.5 litre ictim.ki bunu zorunlu olarakdehil kendim ihtiyaç duyduğum için iciyorum.,emziriyorum,canım tatlı isteyince tatlı mı da yiyorum ama gece çok yemek yememeye dikkat ediyorum.bir de kilomu düşünmüyorum kafaya takmıyorum çünkü ne kadar kafama takarsam öyle kalıyor .boşver gitsin strest yapmayın eninde sonunda gidiyor kilolar .onemli olan sağlık 🌸