EsraYrk hayırlı olsun biz bu sene gidiyoruz 5. Senemizde tayin istedik. Merkez lojmanı çok küçük özellikle mutfağı. mutfak masası sığmıyor denildi siz düşünün. Ev sorunu her sene var çıkan yerine ayarlayıp çıkıyor. Kışları çetin geçer kar yağar ne kürerler ne açarlar, yerli insanları “bence” dışardan gelene muhtaç olmadığı için çok sahip çıkmıyor Elazığ, Diyarbakır, Şırnak illerinde de kaldım ama buradaki soğukluğu bir yerde görmedim. Kiralar eski kiracıya uygun yeni gelenlere pahalı. Biz 2 binden çıkıcaz ev sahibimiz 5 bin istiyor eşimin arkadaşı 7 bine tutmuş mesela. Semt olarak uydukent tavsiye ederim zemin olarak sağlam fay geçmiyor( deprem muhabbeti malum), hayat olarak canlı, sosyal imkan olarak gelişmiş. Sağlık olarak yorum yapmak istemiyorum çok çektik tayin isteme sebebimiz buydu. Ama çok güzel birikim yaparsınız gezecek yer yok denecek kadar az Allahtan çevre illere yakın. 2 katlı bir avm, 2-3 piknik alanı var. 2 özel hastaneye sahip. Benim eşim gençte çalışıyor, git gel yapıyordu İstanbul’dan sonra yatmaya alışamadım der hep o derece rahattı. Yazları havası çok güzeldir bir tek bunu özlerim gbi 😀