Busra0101oo oğlum 11 aylık yürümeye başladı. Daha tam desteksiz yürümeye başlamadan önce aldım ben çünkü disarda da elimizi tutup yürümek istiyordu çorapla falan bi yere kadar idare edebildik. Vicco tercih ettim bende. 19 numara almıştım en başta ama o kadar küçük geldi ki çocuğun parmakları bile girmedi içine, oğlumun ayakları tombik biraz. 21 numara aldım sonra gayet rahat oldu 4 5 Ay kadar kullandik o ayakkabıyı.