Yorumları görünce şok oldum . Tabiki emzirmeyeveksiniz. Emzirirken parol kullanırken bile 8 saat arayla içmek zorunda kalıyoruz farkındaysanız günde 3 den fazla parol bile alamıyoruz gelmiş yok bişey olmaz diye yorumlar yapıyorlar . İlaç yüksek derecede hormon içeriyor. Bebeğinize tabiki geçecek . Siz aman bişey olmadı diyemezsiniz . Birden bebeğin puff olacağını felan mı düşündünüz . Öyle olmuyor efendim . Seneler içinde görürsünüz yaptığınız şeyin sonucunu . Bu Arada bazısı 8 saat bazısı 1 hafta ilaçların . Mesela ella kullandıysanız 1 hafta emziremezsiniz , ertes72 kullanıysanız 8 saat emziremezsiniz . İlaçların etki süreleri farklı , içerikleri farklı . O yüzden içerisinde prospektüs diye birşey var ilaçların . Buradaki çok bilmiş kişilerin yaptığı yanlışları örnek alıp bebeğinizi kötü durumlara sürüklemek yerine onu okuyun . sütünüzü de sağıp dökmeyi unutmayın kesinlikle . 1 sağımdan fazlasını yapın ki iyice ilacı atmış olsun vücudunuz. Diğer anneler için de çok üzüldüm bebeğinize yaptığınız bu kötülük için diyorum . Sizi vicdanınızla baş başa bırakıyorum .