Elaze anladım muhtemelen kimyasal gebelik benim de başıma geldi çünkü değerim 41 di progesteron 0.1 ve kimyasaldı hatta birinde de değerim 438 çıkmıştı progesteron 8 di doktorum sağlıklı gebelikte 12 üzeri olmasını isteriz 10 bile olsa iyi olurdu demişti onda da kürtaj olmuştum zaten sağlıklı ilerlemedi canım hayırlısı olsun hakkında