Kızlar bebegimn2 ayını doldurdu sezeryandan sonra sütüm gelmedi beş gün bekledim beşinci gün pes ettim süt gelmeyisini hormon bozukluğuna bağladım ama totalde 4-5 damla süt gelmisti ama her bı damla 15 dakka sağma sonucu geliyordu. Nette 3 aya kadar sütü kesilenlerinde yeniden sütünün salgilanabilecegini gördüm boş boş emzirsem sütüm gelirmi deneyen oldu mu.5. gün birkatim die pişman oldum şimdide bu üç aya kadar gelme ihtimalini eş geçsem pişman olabilirim.kusura bakmayın uzun oldu