Kızlar iyi geceler 🌙
Oğlum yaklaşık 3-4 gündür her zaman olmasa bile yatağına koyduğumda kendini böyle döndürüp uyuyakalıyor. Bu zamana kadar hep sırt üstü yatırdım 4 ay 13 günlük bu arada, bir kaç defa düzelttim ama şimdi yine bu şekilde yattı. Korkuyorum birşey olur diye normal mi böyle uyuması düzeltmem gerekir mi yine

