Beraninannesii Aaddaa Babydoor Airfox 360 kullanıyorum oldukça memnunum 2 gün önce kaza atlattık eşim ve ben savrulurken bebeğim yerinden dahi oynmadi
Busra2089 Aaddaa Prego’nun oto koltuğunu kullanıyoruz gerçekten daha dün dedim verdiğimiz parayı sonuna kadar hakeden tek şey olabir😅 3 bine aldık biz Şubat’ta şimdi nedir fiyatı bilmiyorum
Alyehus Aaddaa nuna kullanıyoruz bizde memnunuz boyu yüksek 7 pozisyonu var tek eksisi tam yatar pozisyonu yok 🥲 param olsa besafe alırdım ama 😀 2. El satış sayfasından aldım ben 1000₺ ye tavsiye ederim bakın fiyatlar yarı yarıya oynuyor 😊
Sdfky Aaddaa daha yeni kanz modelini aldım. Çok memnun kaldım ilk yolculuğumuda yaptım. Tam yatar pozisyonu ve 360 derece dönüyor. Babymaalde indirimdeydi yanlış hatırlamıyorsam 3500+ 700 tl de indirm çeki verilmişti başla şeylerde kullanmak için.