alya00 Merhaba arkadaşlar bebeğimin ateşi yok kafası hep sıcak evde ölçtüğümde de normal hastanede ölçtürüyorum normal. Şuanda da ikinci ay aşılarımızdan dolayı ateşimiz var ateşe bakmıyorum kafa hep sıcak .