Ozleminci Selam arkadaşlar çocuğum ağlayan bebek yarın 1. Ay aşısı var sizin tecrübeleriniz nelerdi çok ateş yaşar mıyız
Deletedmom_68 Ozleminci hepatit aşısı ateş yapmıyor nadiren yapan varsa bilemeyeceğim. ilk doğduğunda yapılan aşının 2. dozu yapılacak. huzursuzluk oluyor tabi biraz ama bizim rahat geçmişti.
Basaksann Biz dün olduk canım , ateş yaşamadık ama huzursuzluk ağlama oldu uykuda problem yaşadık çok az , bugün banyo yaptırdım ve gündüz uykusu rahat geçti uzun uyudu 🌞 inşallah en hafif şekilde atlatırsınız 🫶