Kızlar 9 aylık kızım var geçen hafta kusma şikayetiyle acile gittik idrar kültüründe bakteri göründü bugün de 2 kere ishali kaka yaptı o yüzden antibiyotik başladık ishal olunca bağırsak enfeksiyonu da olabilir dedi doktoru sizin başınıza geldiğinde neler yaptınız çabuk atlaması için