Merhaba tecrübeli anneler, 23 günlük erkek bebeğim (iri bebek olarak doğdu) . 2. Haftadan beri emerken hırçınlaşıyor. Başlarda daha dayanabilir noktadaydı sütüm ona yetmiyor, meme ucum çok çıkık değil tam tutamıyor gibi yorumlar getirdim kendimce. Ama bu hafta itibari ile başka bir sorun olduğunu düşünmeye başladım. 5-10 kere memeyi emip ağlamaya başlıyor. Bunu yaparken de bisiklet hareketi yapıyor. Yani dizlerini ve ayaklarını hareket ettiriyor. Sİzce problemi ne olabilir? Gaz mı reflü mü meme yapım mı sütüm mü? Ya da ne olabilir? Yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum🙂