2.5 sene önce koronayla beraber başlatıldı bu kızamık kampanyası o vakitler benim kızıma yapılmadı sağlık ocağı bize böyle bir karar gönderilmedi genellikle mültecilerin çok olduğu illerde başlatıldı demişti ama şuan kızım 2.5 yaşında ve 9 aylık olsaydı hiç düşünmeden yaptirirdim asi en kırmızı cizgim.tum özel ve devlet aşılarını zamanında yaptıriyorum.hatta 10 yaşında oğlum var 9 sene önce onun doktoru tek doz nimenrix i yeterli görmüştü bexseroya gerek görmemişti ücretli menenjit aşılarında. kızıma yaptırirken oğluma yaptırmamak onun sağlığı için vicdan azabiydi benim için ama sukurki kızımın doktoru yaş sıkıntısı olmadığını şuan istediğim zaman 2 ay arayla 2 doz bexsero yu oğluma da yaptırabilecegimi söyleyince şükür dedim önümüzdeki ay itibariyle oğlumun bexsero aşılarına başlıyoruz.asilari aksatmayin derim