Gece 2 de fışkırarak kustu hastaneye götürdüm kan aldılar serum verdiler kanında enfeksiyon var dediler ertesi gün yine kustu özele götürdüm ilaç yazdı ilaçlarını veriyorum ama kızım su içiyor tek hiçbişey yemiyor mama da içmiyor iştahı hiç yok ne yapabilirim yemesi için saatlerce ağladım dayanamıyorum