lilyamoms Hanımlar bu mamayı kullananlar, memnun mu kabızlık problemi yaşadınız mı , ben bu mamayı hem kaşık mama şeklinde hemde biberonda veriyorum sizin deneyimleriniz neler ?
darzuinci lilyamoms biberonda nasil veriyorsunuz ben kasik mama olarak veriyorum bazende corbasinin icine koyuyorum yada mevye puresiyle birlikte veriyorum
livanurvealpinannesi61 lilyamoms içinde çok fazla katkı koruyucu şeker var.anne sütü yada formül mama almıyor mu.
lilyamoms Aynen mama hazırlar gıbı hazırlıyorum 30 CC ye 1 ölçek gelecek kadar. Zaten o şekilde de verilebiliyor. Gece daha rahat tok uyuyor. Bu arada benim kızım 8 aylık. darzuinci
lilyamoms livanurvealpinannesi61 Elbette , ben hem emziriyorum , hem mama , hemde ek gıda şeklinde ilerliyoruz.
livanurvealpinannesi61 lilyamoms anne sütü ve formül mama yeterli hero baby de veriyor sunuz ek gıda alıyor çok fazla bence