Melis1706 Merhaba ben subat ayindan bu yana issizlik maasi aliyorum yeni asgari ucrete gore issizligim etkilenecek mi acaba bilgisi olan var mi ? E devlette alacagim ay ve tutarlar cunku onceden belli sekilde goruluyor yatacagi zaman tarihi guncelleniyor
Nanem123 Melis1706 merhaba ben de işsizlik maaşına başvurdum bu Temmuzdan itibaren maaş alacağım aynı zamanda eşim esnaf kendisinin muhasebesi de var özellikle 170’i de aradım sordum maalesef asgari ücrete zam geldiği zaman faydalanamıyoruz faydalanabilmemiz için zamlı maaştan en az dört ay asgari ücret almamız gerekiyor yani şu an aldığınız para neyse o değişmiyor benim de aynı şekilde muhasebemiz de aynı şeyi söylemişti ona nazaran 170’i aradım
Yasirefeninannesi Melis1706 nasıl başvurdunuz benim eşim eylülden beri issiz bi kere denedi olmadı ne yapması lazim
Oanne benkosarim hayır zamsız alınıyor Önceden hesaplanıp hak edilen para planlanıyor plana göre yatıyor zam yok
edaliisveli Ben aralıkta almaya başladım bir önceki asgarl artışından etkilenmedi ne yazdıysa onu alıyorum malesef
Nanem123 Yasirefeninannesi işverenin eşinizi hangi koddan çıkardığı önemli işsizlik maaşı ona göre alınıyor e-Devletten iş kura girip başvuru yapabiliyor işkur işsizlik maaşı diye yazıldığı zaman direk çıkıyor karşınıza zaten
Melis1706 Yasirefeninannesi ben kendim ayrildim ama isverenim bana oyle bir hak tanidi kendilwri cikis yaptilar sadece e devletten basvurdum baska birsey yapmadim herseyimi onlar ayarladi
Neho67 Yasirefeninannesi e devletden başvuru yapılır ama işsizlik ödeneği için son 3 yol 600 prim lazım istifa olarak çıkış olmaması gerek ve dört ay çalıştığı yerden çıkış olmaması gerekli şartları var canım
Neho67 Melis1706 ben iş kur personeliyim işsizlik servisinde görev yapıyorum canım aldığın işsizlik yükselmez aynı ücretde devam eder ne yazık ki ama sen askeri ücret zammından sonra almaya başlasaydın ona göre hesaplanırdı istersen bulunduğun il deki iş kuru ara sor maaşında değişiklik asla yapmazlar böyle çok soran vatandaş var bızlerede
Melis1706 Neho67 yok benim eylulde biticek zaten maas az kaldi kafam karisti bende hesapli zaten orada oyle gordugum icin degismez olarak dusundum ama esim degisebilir belki falan dedi cok tesekkur ederim
Ays1 Neho67 işkur çalışanısınız cevaplar mısınız evde paketleme işleri için İŞKUR dan başvuru yapabilir miyiz bir yerden duymuştum dolandırıcılık oluyor diye iskura devretmişler doğru mu nasıl başvuru yapabiliriz
Melis1706 Yasirefeninannesi İşsizlik Ödeneği/İş Kaybı Tazminatı Başvurusu bolumunden zaten sizi yonlendiriyor ben 5 ocakta basvurmustum mesela hemen onaylandi subatta da almaya basladim cok beklemedim oyle.cok sartlari var isveren cikarmasi gerekiyor,prim gun sayisi onemli daha baska seylerde var