BBuseYY havalar çok ısınmadan yaptırın bence ilk çişini yaptığında uyusuksa zaten bişey hissetmiyor sonrasindada ilk gün biraz mız mız oluyor ama abartılı bir durum yok emziriyorsanız bol bol emzirirseniz pansumanida doktor zaten gazlı bez krem vs öneriyor kaç gün ne şekilde yapacağınızı anlatıyor dikisliyse kaçıncı gün yikanacaginisa söylüyor