36+6 da 2200gr dogdu. Hem anne sütü hem mama alıyordu .Ta ki 3.aya girdik meme reddi başladı memeyi görmeyi bırakın kucagımda emzirme pozisyonu aldığı an krız başlıyor oyle çok ağlıyor kı asla emziremıyorum. Sağım yaptıgımda da 40 çıkıyor en fazla Sadece geceleri uyurken emıyor . Doktor 90 cc demişti mamayı şuan sütü içmediği için mama devam ediyorum aynı ölçekte. Bugun evde tarttım bebeği 400gr ölçtüm . Acaba mamayı arttırsam mı ? (Guncel kılo en son tam 3 aylıkken ölçulen 5370)