Memolya bizde geçenlerde e bebekten aldık ama tabanı çok ince gibi gelmişti. Yeniden arayışa girdim ama çok pahalılar. Gerçi aldığımız 19 numara olmasına rağmen büyük geldi illaki yeni alıcaz onu sonra gşyer dedik ama bi türlü karar verememiştim. Ortopedik diye satılıyor çoğu ama dediğiniz gibi onları da doktorlar rahaysızlıklarda öneriyor diye duumuştum. Sağolun bilgiler işime yaradı hem gereksşz pahalı ayakkabı almama gerek yok ortobetik adı altında hem de daha kplay bulabilicem.