Aylinsera gece ben 3 saatte bir alarm kurup emziriyorum icin rahat etmiyordu uyusa bile kucagima alip emziyordum uyuyordu zaten gunduzleride 2 saatte bir emziriyordum,aglamiyor filan dedin ac olsa aglar belli eder ama neden kilo almiyor mamaya baslanmali mi yada baska ne olabilir takip eden doktoru en iyi karari verir canim